LIETOJUMPROGRAMMU IZMANTOŠANA IZGLĪTĪBĀ
Generative Application to Manage Education (GAME)
Projekta partnerības līguma Nr. 2019-1-TR01-KA229-076444_2
Projekta īstenošanas laiks: 01.09.2019. – 31.08.2021.
Projekta galvenais mērķis:
- labas prakses apmaiņa
Projektā piedalās:
- ASLANLI ORTAOKULU, Turcija
- Rīgas 25. vidusskola, Latvija.
- Shkolla Fillore Nikolla Vapcarov Shkup, Ziemeļmaķedonijas Republika.
- Osnovna skola Eugena Kumicica, Horvātija.
- 1o IMERISIO GYMNASIO KARDITSAS, Grieķija
- AMAR TERRA VERDE LDA, Portugāle
Projekta mērķis:
- Pamatprasmju attīstība, kas palīdzēs skolēniem gan tālākizglītībā, kā arī reālajā dzīvē:
- daudzvalodu, rakstpratības, informācijas izvēle un izmantošana, valodu izmantošana saziņai un mācībām, problēmu risināšana, kritiskās domāšanas izmantošana, radošā domāšana, argumentācija, informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošana u.c.
- kultūras apzināšanās un runas prasme, - vietējo, nacionālo, Eiropas un pasaules kultūru, tostarp to valodu, mantojuma un tradīciju, kultūras rezultātu, zināšana un izpratne par to, kādas ir šo izpausmju ietekme sabiedrībā.
- Mainīt atsevišķas tradicionālās mācīšanas metodes, kas iespējams ir novecojušas un neefektīvas, lai risinātu tās problēmas, ko rada mūsdienu sabiedrība.
- Nodrošināt skolēnus ar uzdevumiem un projekta darbu, kas palīdz viņiem izmantot kritisko un radošo domāšanu.
- Izglītība ir process mūža garumā, un tā apvieno formālo, neformālo izglītību. Šī iemesla dēļ pedagogiem ir jāmainās arī pašiem un jāpieņem šī ideja savām mācību stundām.
- Uzzināt un salīdzināt kas tiek darīts attiecībā uz metodoloģiskajām pieejām citās Eiropas valstīs, lai varētu izstrādāt novatoriskākas stratēģijas, ko piemērot skolu vidē.
- Iesaistīt skolēnus mācību procesā, īstenojot projektus, kas saistīti ar reālām situācijām, sadarbojoties ar citiem Eiropas studentiem. Skolēniem kritiski jāanalizē šīs situācijas, lai varētu izdarīt secinājumus.
Projektā plānotās aktivitātes:
- Kopīgas tīmekļa vietnes izveide.
- Partneru tikšanās/mobilitātes.
- Filmēšana un video apstrāde.
- Skolotāju pieredzes apmaiņa.
- Tehnoloģiju izmantošana mācību procesā
- Matemātisko spēļu elementu izveide.
- Spēļu TABOO un DINGBAT izveide.
Paredzamie rezultāti:
- Izveidota tīmekļa vietne.
- Izveidots video.
- Izveidots plakāts.
- Bukleta izveidošana un izplatīšana.
- Partneru tikšanās/ mobilitātes.
- skolēni un pedagogi ieguvuši starptautisku pieredzi;
- izveidota brošūra par ūdens ilgtspējību;
- kopīgas tīmekļa vietnes izveide;
- projekta gaitas atspoguļošana Facebook;
- ar projekta gaitu un rezultātiem tiks iepazīstināta plašāka sabiedrība;
- būs uzlabotas gan digitālās, gan svešvalodu prasmes, kā arī veicināta aktīva pilsoniska attieksme;