Rīgas 25.vidusskola Rīgas 25.vidusskola
Rīgas 25.vidusskola Rīgas 25.vidusskola
  • Skola
    • Jaunumi
    • Skolas pamatdokumenti
    • LR tiesību akti
    • Metodiskā palīdzība
      • Vardarbības gadījumu risināšanas algoritms
    • Darba plāns
    • Iestāšanās skolā
      • Iestāšanās 10.klasē
    • Pieteikšanās
    • Privātuma politika
    • Par skolu
      • Tradīcijas
      • Skolotāju kolektīvs
      • Izlaidumi
      • Apbalvojumi
    • Sludinājumi
    • Skolas padome
    • Iepirkumu plāns
    • Kontakti
    • Vakances
  • Skolēniem
    • Mācības
      • Stundu saraksts
      • Stundu izmaiņas
      • Kosultācijas
      • Fakultatīvu saraksts
      • Pulciņi
      • Projektu darbs
    • Zvanu saraksts
    • Absolventiem
    • Olimpiāžu uzvarētāji
    • Bibliotēka
    • SMU
    • TDK "Pasaciņa"
    • Karjera
      • Karjeras izglītība
      • Karjeras nedēļa 2024
    • Kalendāri
      • Mācību gada kalendārs
      • Olimpiāžu kalendārs
      • Eksāmenu kalendārs
    • Skolas IT
      • Skolas Wi-Fi
      • Microsoft 365 licences
  • Vecākiem
    • Topošajiem pirmklasniekiem
    • Skolēna forma
    • Ēdnīca
    • Atbalsta personāls
    • Nepieciešamie mācību piederumi
    • Padomi
      • Ja ir elpceļu infekcijas pazīmes
      • Ieteikumi un padomi
      • Roku mazgāšana un pārtikas drošība
    • TDK "Pasaciņa"
      • Viss par "Pasaciņu"
      • Pasaciņas siena
  • Projekti
    • Darbībā
      • GIS For Gist Of Europe
    • Euroscola
      • Euroscola 2022
      • Euroscola 2024
    • Beigušies
      • Working Together for Happier Students
      • Generative Application to Manage Education
      • Fragile Thread: Baltic Story for Peaceful Future
      • Digital Tools for Digital Natives
  • Foto
    • Foto albumi
  • Karjeras centrs
    • Par KIAC
    • Aktualitātes
    • Kalendārs
    • Resursi

Skats no malas vienmēr palīdz ieraudzīt vairāk

      Motivācija celties, iet un darīt parādās tad, kad ir redzējums. Lai veidotos redzējums, jāierauga sevi. Pēc tam, raugoties sabiedrības veselumā, veidoju savienojumu starp sevi un savu vietu sabiedrībā. Lai šo uzdevumu paveiktu, talkā nāk projektīvas spēles, kur varam izmēģināt sevi dažādos tēlos, lomās un paskatīties no malas.

      Tā mēs, Projekta “KĀPĒC MAN KĀPT OZOLĀ?” lektori Santa Ķempele un Inga Bite, Rīgas 25. vidusskolā 23. februārī 8.a un 8.b klasē kopā ar karjeras konsultanti Irīdu Morozovu paraudzījāmies katrs uz sevi caur dzīvnieku tēliem, to raksturīgām īpašībām un spējām, un profesijām. Rezultāts bija ļoti radošs un pat neparasts, jo kurš gan apzināti zaķi liktu par direktoru, taču tieši zaķim piemītošā spēja izdzīvot stresā un nenoteiktībā, metot neprognozējamas pagriezienu cilpas, palīdz izkļūt no strupceļa. Un kas var būt izklaidējošāks par pērtiķi - viesmīli!?

      Skats no malas vienmēr palīdz ieraudzīt vairāk, iepazīstot sevi un citus.

      Projekta PuMPuRS – “KĀPĒC MAN KĀPT OZOLĀ? – Ir laimīgie, kas sevi atrod un darbu, kuru mīl un prot /I. Ziedonis/” tiek īstenots pamatojoties uz Izglītības kvalitātes valsts dienesta administrētā  Eiropas Sociālā Fonda  projektu „Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai” (8.3.4.0/16/I/001).  

      Rakstu sagatavoja Projekta PuMPuRS – “KĀPĒC MAN KĀPT OZOLĀ?” vadītāja Inga Bite.

NO IEPRIEKŠĒJIEM LAIKIEM...

Pēdējās ziņas

  • KLIMATA DIENAS SKOLĀ 2025
    KLIMATA DIENAS SKOLĀ 2025
    Jaunumi 30.May
  • Mana karte ar ĢIS
    Mana karte ar ĢIS
    Jaunumi 29.May
  • Klimats un Rīgas 25.vidusskola
    Klimats un Rīgas 25.vidusskola
    Jaunumi 29.May
  • SMU “Istaysafe” – drošība, ilgtspēja, bizness
    SMU “Istaysafe” – drošība, ilgtspēja, bizness
    Jaunumi 28.May
  • Gada noslēgums uzņēmējdarbībā
    Gada noslēgums uzņēmējdarbībā
    Jaunumi 27.May
  • Demokrātijas nedēļa
    Demokrātijas nedēļa
    Jaunumi 10.May

 

Paziņojums par fotogrāfijām mājas lapā


Ja uzskatāt, ka fotogrāfijas, kas publicētas Rīgas 25. vidusskolas mājas lapā, var radīt problēmas Eiropas Savienības datu aizsardzības Regulas noteikto prasību kontekstā, lūdzu informējiet skolas vadību par nepieciešamību tās izņemt.