Katram cilvēkam visu mūžu ir jāmācās rīkoties ar savām finansēm!
Izglītots cilvēks spēj pieņemt ātrāk lēmumus, īstenot savus sapņus ,vadīt uzņēmumu, ceļot, realizēt savas idejas , kāpt pa karjeras kāpnītēm , atrast labu darbu un atalgojumu-uzkrāt vecumdienām, radot drošības spilvenu un stabilitāti nākotnē !
Izglītība - tas ir ieguldījums mūsu nākotnē!
Izglītojamie , šonedēļ, no 27.marta līdz2.aprīlim Latvijas Nacionālajā bibliotēkā katru dienu no plkst.16:00 līdz plkst.17:00 var apgūt jaunas zināšanas par finansēm !
Mūsu vidusskola ir sadarbības partneris un esiet laipni aicināti RNB kabinetā Nr.15+ un uzdot sev interesējošos jautājumus!
Esi izglītots, inovatīvs un radošs jaunietis!
Piedalies dažādos projektos un apgūsti jaunas prasmes, iegūsti jaunus sadarbības partnerus, varbūt arī savu darba devēju, jo tā būs Tava nākotnes konkurence darba tirgū!
11.klasēm sadarbībā ar AS Swedbank pirmo reizi tiek piedāvāts piecu lekciju kurss par finansēm, budžetu , drošību internetvidē sadarbībā ar IZM!
Piedalies, iegūsti, iemācies!
Laipni aicināti visi interesenti uz lekcijām!
Ekonomikas skolotāja- I.Kulakova
24.martā Rīgas 28.vidusskolā notika starptautiskā projekta RĒĶINI GALVĀ 2017.gada Latvijas fināla sacensības. No mūsu skolas tiesības piedalīties finālsacensībās ieguva 14 dalībnieki. Izcilu sniegumu galvas rēķinos uzrādīja:
4.-6. klašu (lietpratēju) grupā :
1.vieta Voiceham Ivanovskim (5.a)
2.vieta Sebastianam Ivanovskim (4.a)
4.vieta Sendijai Vasiļevskai (4.a)
7.-12. klašu (jauniešu) grupā:
4.vieta Rihardam Bekasovam (8.a)
5.vieta Lorenam Kaužēnam (8.a)
Sveicam visus finālistus un vēlam panākumus starptautisko sacensību finālā, kas 28. - 30.aprīlim notiks Lietuvas pilsētā Kauņā!
2017. gada 19.martā Rīgas 25. vidusskolas audzēkņi četru skolotāju pavadībā devās ceļojumā uz Massafru,Itāliju, lai piedalītos projektā Erasmus+ „Cycling against Bullying". Ceļojums sākās jau ap pusnakti, kad devāmies ar mašīnām uz Viļņas lidostu, tur ieradāmies ap 04:10, miegaini, bet entuziasma pilni. Pēc apmēram 3 stundu lidojuma piezemējamies Italijas piejūras pilsētā Bari ap 09:00 pēc viņu laika. No turienes ar vilcienu devāmies uz pilsētas centru, kur mums tika dots brīvais laiks, kur notika pirmā saskarsme ar Itāļu kultūru - Palmas un saule, silts laiks un iedzīvotāji, ar kuriem bija diezgan sarežģīti sazināties angļu valodā.
Beidzot sēdāmies vilcienā un devāmies uz Massafru. Vilcienā notika pirmā iepazīšanās ar skolotājiem no Grieķijas. Ceļojums likās garš, bet nonākot galā, mūs sirsnīgi sagaidīja Itāļu skolēnu un viesģimeņu pulks. Pirmo dienu pavadījām iepazīstoties ar ģimenēm, kur arī vakarā devāmies uz vecpilsētu Taranto.
Līksma, prieka pilna dalībnieku sagaidīšanas ar valstu karodziņiem un plakātiem, šādi otrās dienas rīts iesākās ...ģimnāzijā. Uzstāšanās ar līksmām dziesmām, sporta aktivitātes, ekskursijas pa pilsētām un vecpilsētām kā Taranto un Alberobello, iepirkšanās un neskaitāmu itāļu ēdienu nogaršošanas, kā arī neskaitāmu foto uzņemšanas - tā varētu raksturot pirmās divas dienas, ko pavadījām Itālijā kopā ar Itāļu, Turku, Grieķu un Poļu skolēniem.
Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments izsludina Jauniešu iniciatīvas projektu konkursu “Izglītības iestāžu teritoriju apzaļumošanu”.
Rīgas 25. vidusskola iesaistās konkursā ar mērķi aktualizēt un veicināt izglītības iestāžu līdzdalību savu teritoriju apzaļumošanā Latvijas valsts simtgades Rīgas pilsētas pasākumu un projektu ietvaros, veicināt izglītības iestāžu līdzdalību un piederības sajūtu Latvijas valstij.
Projekti iesniedzami līdz 2017. gada 29. marta plkst. 10.00 Skolēnu domē.
Pavasara brīvlaikā - 14.martā sākumskolas skolotāji E.Burvāne,D.Sadovska,E.Nurža,I.Rupeka-Rupeika,A.Bārbale, S.Krastiņa un direkt.vietn., soc.pedagogs I.Morozova piedalījās
organizētajā konferencē
“Bērnu iesaiste skolā – iespējas un izaicinājumi” ,kura notika Swedbank konferenču zāle, Rīgā, Balasta dambis 15.
Konference tika organizēta bērnu iesaistes programmas „Par mani - Kopā ar mani” ietvaros un tās mērķis ir veicināt pieredzes apmaiņu starp sākumskolas skolotājiem par labajiem piemēriem un praksi, kā arī izaicinājumiem un grūtībām, nodrošinot bērnu sadarbību un iesaisti skolas ikdienas sadzīvē un mācību procesā.
Darbnīcās I: Metodes skolēnu sadarbības un līdzdalības veicināšanai sākumskolā;
II: Metodes citādā pieņemšanai un iekļaujošas klases veidošanai;
III: Metodes ieklausīšanās prasmju attīstīšanai. Cieņpilna komunikācija (skolēns-skolēns; skolotājs-skolēns) tika izmēģināti praktiski paņēmieni darbam klasē.
Dace Sadovska
Biedrība „Rīgas Spīķeri” š.g. janvārī aicināja Maskavas forštates iedzīvotājus pieteikt dalību interaktīvā fotoprojektā „Mana Maskavas forštate”. Rīgas 25. vidusskolas 8.c klases skolniece Elizabete Ivanova tika apstiprināta projektam, kura dalībnieki, izmantojot vienreiz lietojamos fotoaparātus, bija aicināti iemūžināt fotofilmiņas 27 kadros savu redzējumu par Maskavas forštati. 17. martā tika atklāta interaktīvā fotoprojekta izstāde „Mana Maskavas forštate”, kurā aplūkojamas 50 lielformāta fotogrāfijas – izstādē apskatāmas veselas divas
Elizabetes fotogrāfijas (lai gan tika plānots, ka katrs dalībnieks piedalās ar vienu labāko darbu).
Sveicam ar panākumiem!
Izstāde “Mana Maskavas forštate” Rīgas Austrumu izpilddirekcijā, Daugavpils ielā 31, 4. stāvā, būs aplūkojama līdz 31. martam. P., O., T., C. pl. 8.30–17.00, piektd. pl. 8.30–16.00. No 3. līdz 9. aprīlim izstāde būs apskatāma “Galerija Centrs”!
„Ej! Dari! Nesēdi malā!” – to varētu nosaukt par devīzi, kuru skolēni pārvērta par savu realitāti, atrodoties Horvātijas galvaspilsētā Zagrebā.
2017. gada 5. martā Rīgas 25. vidusskolas audzēkņi kopā ar skolotājiem Tālivaldi Meži un Rudīti Liepiņu devās ceļojumā uz Zagrebu, lai piedalītos projektā Erasmus+ „European Active Citizenship”. Un kaut arī aptuveni 15 stundas ilgais ceļojums, kurā ietilpa trīs lidojumi un vairākas stundas, pavadītas Frankfurtes milzīgajā lidostā, šķistu nogurdinošs, taču Latvijas pārstāvji ieradās gala mērķi entuziasma pilni un gatavi aktīvam darbam un piedzīvojumiem. Par pirmo piedzīvojumu no visiem varētu uzskatīt tikšanos ar saviem sagaidītājiem no viesģimenēm, pie kurām paredzēts pavadīt turpmākās piecas dienas.
Sirsnīga dalībnieku sagaidīšana Zagrebas 18. ģimnāzijā, ekskursijas pa pilsētu ar neskaitāmu foto uzņemšanu un sajūsmas pilniem skatieniem, vēlāk – jautra pastaiga pa pilsētu kopā ar citu valstu jauniešiem. Šāds bija pirmās dienas plāns, ko ikviens dalībnieks papildināja ar dažnedažādiem jokiem un sīkiem atgadījumiem, kas visus tikai saliedēja.
Arī nākamā diena bija paredzēta lai visi piecu valstu jaunieši vairāk iepazītu viens otru. Rīts sākās visiem kopā Zagrebas 18.vidusskolā, tad daļa jaunieši kopā devās uz Tehnisko un Etnogrāfisko muzeju. Divi audzēkņi un skolotāji no katras projekta dalībvalsts – Latvijas, Horvātijas, Somijas, Spānijas un Itālijas – devās uz tikšanos ar pilsētas mēru, kur apsprieda brauciena galveno mērķi – orientēšanās spēli Gymkhana.
Tad pienāca galvenā diena, kurai tik ilgi gatavojāmies savā skolā, pētījām strātēģijas “Eiropa 2020” materiālus, veidojām plakātus, domājām uzdevumus. No rīta tikāmies Zagrebas 18.ģimnāzijā, kur mūs sadalīja deviņās komandās, katrā komandā jaunieši no dažādām valstīm. Iepazināmies ar spēles noteikumiem, arī skolotājiem bija izveidota atsevišķa komanda. Sākās spēle uz laiku un cik pareizas ir atbildes Sākās cīņa par uzvaru, meklējot Zagrebā izvietotās bāzes. Šajās bāzēs atradās pašu skolēnu veidotie plakāti par tēmu „Stratēģija Eiropa 2020”. Pirms brauciena uz Zagrebu katrai dalībvalstij tika dota sava tēma, par kuru bija jāizveido plakāti un arī jautājumi. Spēle bija patiešām aizraujoša, veidojās draudzīgas attiecības ar citu valstu jauniešiem, iepazinām pilsētu un tēmu par ES mērķiem. Latvijas pārstāvjiem dalība bija īpaši veiksmīga – divas komandas kurās bija Rīgas jaunieši ieguva 1. un 2. vietu. Ceturtā projekta diena bija paredzēta muzeju apmeklējumiem un draudzības pasākumiem. Bija iespēja apmeklēt Arheoloģisko un Ilūziju muzeju. Abi muzeji jauniešiem šķita interesanti un patika, lai gan parasti skolēniem jau muzeji nemaz tā neiet pie sirds. Skaista diena mums, skolotāji visu dienu analizēja paveikto un plānoja nākošās aktivitātes.
Piektajā jeb pēdējā projekta dienā visi projekta dalībnieki devās kopīgā ekskursijā uz Krapinu – nelielu pilsētiņu netālu no Zagrebas, kas slavena ar savu Neandertāliešu muzeju. Šeit bija iespēja izpētīt, kā tad īsti radās mūsdienu cilvēki, un iziet visu dzīvības evolūcijas ceļu, kas muzejā bija sadalīts pa stundām un minūtēm gluži kā savdabīgs dzīvības pulkstenis. Ar to tad arī noslēdzās Rīgas 25. vidusskolas pārstāvju ceļojums – jau pēc dažām stundām latvieši sēdās lidmašīnā, kas devās uz Minheni, tad Frankfurti un galu galā uz dzimtajām mājām – Rīgu.
Ceļojuma beigās visi jaunieši no mūsu skolas bija vienisprātis – brauciens uz Zagrebu patiesi bija izdevies. Ikviens dalībnieks guva jaunu pieredzi, draugus ne tikai savās viesģimenēs, bet arī citās projekta dalībvalstīs, kā arī attīstīja savas prasmes angļu valodā un zināšanas par Eiropas galvenajām problēmām un to risinājumiem. Ceļojums ir nesis neaizmirstamas emocijas un pozitīvus iespaidus. Darbs turpinās gatavojamies jau nākamajai tikšanās reizei Somijā, kur jāveido radio raidījumi par stratēģijas “Eiropas 2020” tēmu.
Reportāžu veidoja: Laura Bukēviča
10.klases skolniece
Trešā diena Zagrebā Rīgas 25. vidusskolas audzēkņiem bija Lielā diena - beidzot pienāca tas, kā dēļ skolēni vispār ieradās Horvātijas galvaspilsētā. 8. martā, kad visa valsts svinēja Sieviešu dienu un dāvināja sievietēm ziedus, Erasmus+ projekta dalībnieki sapulcējās skolā, lai spēlētu orientēšanās spēli Gymkhanu.
Pēc intervijas ar avīzes pārstāvjiem un noteikumu izskaidrošanas jau pirmajā dienā sadalītās grupas saņēma kartes un norādes, kas palīdzēja saprast, kur atrodas četras bāzes. Katrā bāzē grupu dalībniekus sagaidīja horvātu skolnieki pie stendiem ar katras valsts plakātiem. Katrā bāzē skolēni saņēma jautājumus, kuru atbildes bija jāatrod plakātos.
Visi stendi atradās vietās, kuras iepriekš projekta dalībnieki jau bija apmeklējuši iepriekš, tāpēc nevienai grupai nesagādāja grūtības to atrašana. Un jau pēc divām vai trim stundām visas grupas bija tikušas galā ar uzdevumiem. Nu visi varēja brīvi uzelpot un pavadīt laiku, klīstot pa pilsētu vai iegriežoties kādā kafejnīcā.
Pulksten četros visas komandas atgriezās skolā, lai uzzinātu spēles rezultātus un arī uzvarētājus. Starp tiem bija arī Rīgas 25. vidusskolas audzēkņi, kas ieguva pirmo un otro vietu. Starp visām trim godalgotajām vietām nozīmīgs bija laiks, kad grupas pabeidza uzdevumus. Tieši tas bija noteicošais faktors, jo visām trim grupām bija savākts vienāds punktu skaits.
Tomēr arī pārējie diži neatpalika, tāpēc var secināt vien to, ka visi dalībnieki ir lieli malači.
Laura Bukēviča